Jump to content
TNC-TR

Recommended Posts

Hocam öncelikle sistem için teşekkürler, kullanıyorum gayet stabil ve güzel fakat bir sorunum var bilgisayarı her yeniden başlattığımda başlat menüsünün yanındaki arama simgesi kayboluyor ve sağ tıklayarak geri getiriyorum acaba bunun için bir çözüm var mıdır ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Windows 10 Home sürümünü kullanıyorum. Ayarlar kısmında, sol üst köşede geri düğmesi yok. Bunu nasıl düzeltebilirim? Sürümden mi alakalı? (tablet modu kapalı.)

Share this post


Link to post
Share on other sites
mrrohat, 5 saat önce yazdı:

Hocam öncelikle sistem için teşekkürler, kullanıyorum gayet stabil ve güzel fakat bir sorunum var bilgisayarı her yeniden başlattığımda başlat menüsünün yanındaki arama simgesi kayboluyor ve sağ tıklayarak geri getiriyorum acaba bunun için bir çözüm var mıdır ?

başlangıçtan kokteyl refreshi ve windows kayıt defterin devredışı bırak. kokteylrefreshin ne olduğunu okudsaydın bu soruyu sormazdın. bilgisayarınıza kurduğunuz şeyi önce okuyun anlayın.

intouchable, 4 saat önce yazdı:

Windows 10 Home sürümünü kullanıyorum. Ayarlar kısmında, sol üst köşede geri düğmesi yok. Bunu nasıl düzeltebilirim? Sürümden mi alakalı? (tablet modu kapalı.)

geri neden olsun? zaten 1 adım geri gelebilir ayarlar sekmesi. ana sayfaya döneceği için sadece ana sayfa butonu var mantıken. bu soruyu googleda araştırmalıydın buraya yazmak yerine.

Edited by EgeGrkn

Share this post


Link to post
Share on other sites
EgeGrkn, 49 dakika önce yazdı:

başlangıçtan kokteyl refreshi ve windows kayıt defterin devredışı bırak. kokteylrefreshin ne olduğunu okudsaydın bu soruyu sormazdın. bilgisayarınıza kurduğunuz şeyi önce okuyun anlayın.

geri neden olsun? zaten 1 adım geri gelebilir ayarlar sekmesi. ana sayfaya döneceği için sadece ana sayfa butonu var mantıken. bu soruyu googleda araştırmalıydın buraya yazmak yerine.

 

Öncelikle Google üzerinden kendimce bir araştırma yaptım zaten, ondan sonra gelip buraya yazdım. Bulduğum sonuçlar tablet moduyla alakası olduğunu işaret ediyordu fakat bununla bir alakasını bulamadım. (Yazdığım soruda da tablet modunun kapalı olduğunu o yüzden belirttim.)

Ayarların içinde ayarlar ve onların içinde de menüler olduğundan, örneğin bir adım geriye gitmek yerine üç, dört tık geriye atması kötü oluyor. Bunu da buraya sormam çok doğal diye düşünüyorum.  İşlevsel olan bu ayarlar menüsünde ana sayfa butonu varsa, mantıken* geri butonu da olmalı ki zaten var, sadece neden kaybolduğunu merak ettim ya da çözümü bilen biri var mı diye sordum. Yapıcı mizacınız için sağ olun, teşekkürler.

Share this post


Link to post
Share on other sites
intouchable, Bir saat önce yazdı:

 

Öncelikle Google üzerinden kendimce bir araştırma yaptım zaten, ondan sonra gelip buraya yazdım. Bulduğum sonuçlar tablet moduyla alakası olduğunu işaret ediyordu fakat bununla bir alakasını bulamadım. (Yazdığım soruda da tablet modunun kapalı olduğunu o yüzden belirttim.)

Ayarların içinde ayarlar ve onların içinde de menüler olduğundan, örneğin bir adım geriye gitmek yerine üç, dört tık geriye atması kötü oluyor. Bunu da buraya sormam çok doğal diye düşünüyorum.  İşlevsel olan bu ayarlar menüsünde ana sayfa butonu varsa, mantıken* geri butonu da olmalı ki zaten var, sadece neden kaybolduğunu merak ettim ya da çözümü bilen biri var mı diye sordum. Yapıcı mizacınız için sağ olun, teşekkürler.

araştırıp bulamama sebebin öyle birşey hiçbir zaman olmadığı içindir. bu screenshotu vanilla yani editsiz windows sistemimden aldım. anla diye. böyle saçma sorulara yapıcı bir mizaçla yaklaşamıyorum.

Please login or register to see this link.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Öncelikle sorduğum soru saçma değil. Ekran görüntüsü atarak ne kadar yanlış anladığınızı görebiliyorum. Bahsetmek istediğim şu: atıyorum ayarlardan "Sistem"e tıklarsın. Oradan "Gelişmiş ölçeklendirme ayarları"na tıklarsın ve ayarlamaları yaparsın. İşin bitince "Sistem" menüsüne tekrar gelmek istersin fakat geri butonu olmadığı için "Ana sayfa" butonuna tıklayıp tekrar "Sistem" menüsüne giriyorsun. Anlayın diye gerçek isimler kullandım, lütfen deneyin.

Diğer bir şey, burada kimsenin sorusunu cevaplamak zorunda değilsiniz. Sorular saçma olsa dahi kimseyi azarlayacak nitelikte konuşma hakkına da sahip değilsiniz. Tek kendim hakkında değil, gördüğüm yorumlardan yola çıkarak genele yayılmış olarak diyorum bunu. Dersiniz ki, konuda cevabı verilmiş bir soru sorarsanız cevap vermeyeceğim der ve gereksiz soruları kendinizce eleyebilirsiniz. Kimseyle de uğraşmamış olursunuz, cevabını bilen diğer kimseler zaten cevaplar o soruları. Zira hiç cevaplamamanız, böyle cevaplamanızdan kat be kat daha iyidir.

Share this post


Link to post
Share on other sites
intouchable, 10 saat önce yazdı:

Windows 10 Home sürümünü kullanıyorum. Ayarlar kısmında, sol üst köşede geri düğmesi yok. Bunu nasıl düzeltebilirim? Sürümden mi alakalı? (tablet modu kapalı.)

Bende bu sistem kurulu değil ama bahsettiğin geri düğmesinin kaybolma sebebi aeroglass tır,  Aeroglas'ı kaldırırsan geri düğmesi geri gelir ama değmez bence.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ReDaRRoW, 43 dakika önce yazdı:

Bende bu sistem kurulu değil ama bahsettiğin geri düğmesinin kaybolma sebebi aeroglass tır,  Aeroglas'ı kaldırırsan geri düğmesi geri gelir ama değmez bence.

Aslında aeroglass değil sorunun kaynağı.

intouchable, 5 saat önce yazdı:

 

Öncelikle Google üzerinden kendimce bir araştırma yaptım zaten, ondan sonra gelip buraya yazdım. Bulduğum sonuçlar tablet moduyla alakası olduğunu işaret ediyordu fakat bununla bir alakasını bulamadım. (Yazdığım soruda da tablet modunun kapalı olduğunu o yüzden belirttim.)

Ayarların içinde ayarlar ve onların içinde de menüler olduğundan, örneğin bir adım geriye gitmek yerine üç, dört tık geriye atması kötü oluyor. Bunu da buraya sormam çok doğal diye düşünüyorum.  İşlevsel olan bu ayarlar menüsünde ana sayfa butonu varsa, mantıken* geri butonu da olmalı ki zaten var, sadece neden kaybolduğunu merak ettim ya da çözümü bilen biri var mı diye sordum. Yapıcı mizacınız için sağ olun, teşekkürler.

Win10 ayarlar menüsünü editleme yaz çıkar birsürüsü. Bir tanesini kur. Ayarlara istersen geri koy, istersen defender (bu sistemde off haline gelmiş durumda) kısmını aktif et.....

EgeGrkn, 4 saat önce yazdı:

araştırıp bulamama sebebin öyle birşey hiçbir zaman olmadığı içindir. bu screenshotu vanilla yani editsiz windows sistemimden aldım. anla diye. böyle saçma sorulara yapıcı bir mizaçla yaklaşamıyorum.

Please login or register to see this link.

Bu tamamen editlenme ile alakalı bir durum.

intouchable, 1 saat önce yazdı:

Öncelikle sorduğum soru saçma değil. Ekran görüntüsü atarak ne kadar yanlış anladığınızı görebiliyorum. Bahsetmek istediğim şu: atıyorum ayarlardan "Sistem"e tıklarsın. Oradan "Gelişmiş ölçeklendirme ayarları"na tıklarsın ve ayarlamaları yaparsın. İşin bitince "Sistem" menüsüne tekrar gelmek istersin fakat geri butonu olmadığı için "Ana sayfa" butonuna tıklayıp tekrar "Sistem" menüsüne giriyorsun. Anlayın diye gerçek isimler kullandım, lütfen deneyin.

Diğer bir şey, burada kimsenin sorusunu cevaplamak zorunda değilsiniz. Sorular saçma olsa dahi kimseyi azarlayacak nitelikte konuşma hakkına da sahip değilsiniz. Tek kendim hakkında değil, gördüğüm yorumlardan yola çıkarak genele yayılmış olarak diyorum bunu. Dersiniz ki, konuda cevabı verilmiş bir soru sorarsanız cevap vermeyeceğim der ve gereksiz soruları kendinizce eleyebilirsiniz. Kimseyle de uğraşmamış olursunuz, cevabını bilen diğer kimseler zaten cevaplar o soruları. Zira hiç cevaplamamanız, böyle cevaplamanızdan kat be kat daha iyidir.

Ararsan bir ton program var piyasada bununla alakalı.

bir diğer sıkıntı ise old new explorer (c de gizli dosyaları aktif et, göreceksin) programını aç ve 2. sekmedekileri deaktif et.... çözülür böylece...

Share this post


Link to post
Share on other sites
intouchable, 2 saat önce yazdı:

Öncelikle sorduğum soru saçma değil. Ekran görüntüsü atarak ne kadar yanlış anladığınızı görebiliyorum. Bahsetmek istediğim şu: atıyorum ayarlardan "Sistem"e tıklarsın. Oradan "Gelişmiş ölçeklendirme ayarları"na tıklarsın ve ayarlamaları yaparsın. İşin bitince "Sistem" menüsüne tekrar gelmek istersin fakat geri butonu olmadığı için "Ana sayfa" butonuna tıklayıp tekrar "Sistem" menüsüne giriyorsun. Anlayın diye gerçek isimler kullandım, lütfen deneyin.

Diğer bir şey, burada kimsenin sorusunu cevaplamak zorunda değilsiniz. Sorular saçma olsa dahi kimseyi azarlayacak nitelikte konuşma hakkına da sahip değilsiniz. Tek kendim hakkında değil, gördüğüm yorumlardan yola çıkarak genele yayılmış olarak diyorum bunu. Dersiniz ki, konuda cevabı verilmiş bir soru sorarsanız cevap vermeyeceğim der ve gereksiz soruları kendinizce eleyebilirsiniz. Kimseyle de uğraşmamış olursunuz, cevabını bilen diğer kimseler zaten cevaplar o soruları. Zira hiç cevaplamamanız, böyle cevaplamanızdan kat be kat daha iyidir.

koyu siyah + kırmızı kısımlara aynen katılıyorum kardeşim.

mavi kısımlara ise kısmen katılıyorum. Çünkü konu sahibi kendisi. Herkesten önce, en iyi cevabı kendisi bilir... Bilmelidir de.... Bir de senin söylediğini zaten adam yapmış.. konu içinde özellikle belirtmiş. Sık sorulan sorular ve cevapları hazırlamış hatta... Sırf bu tarz durumlar için... Bir de şunu eklemiş, önce ne olduğunu okuyun, razı iseniz kurun... Yani ne olduğunu bilmeden tadına bakmayın demek istemiş... senin sorunun cevabı SSS de yok (senin adına baktım) ama bu tarz sorun yaşayan da yok. Bu zaten windows 10 ayarlarda normal bir durum. Tek geri tuşu oluyor. O da bazen ana menüye bazen de bir önceki menüye gönderiyor. Dışardan açarsan ise geri menüsü olmuyor. (örneğin masaüstünde sağtık yapıp temalara bağlanınca kimi zaman bu tuşu vermeye biliyor... ya da CMD üzerinden açarsan da... Bu bahsettiğim otjinal windows, bizzat sıfıt PC ve harici bir şey yüklenmemiş bir sistemde bizzat tarafımca bakılmış olarak yazılmıştır.. (bu düğme hususunda kendi içinde bir sistem yapmış microsoft)

Share this post


Link to post
Share on other sites
WakeUpNeo, Bir saat önce yazdı:

Aslında aeroglass değil sorunun kaynağı.

ayar1.png.630ee96e10c58b5f525e606ef98b596e.pngayar2.png.2ecd736c89cf827597508423594a25ec.png

Bahis konusu bu düğmeyse sorunun kaynağı aeroglass tır, en azından bende öyle ;)

Edited by ReDaRRoW
  • Like 1
  • Thanks 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
WakeUpNeo, 8 saat önce yazdı:

koyu siyah + kırmızı kısımlara aynen katılıyorum kardeşim.

mavi kısımlara ise kısmen katılıyorum. Çünkü konu sahibi kendisi. Herkesten önce, en iyi cevabı kendisi bilir... Bilmelidir de.... Bir de senin söylediğini zaten adam yapmış.. konu içinde özellikle belirtmiş. Sık sorulan sorular ve cevapları hazırlamış hatta... Sırf bu tarz durumlar için... Bir de şunu eklemiş, önce ne olduğunu okuyun, razı iseniz kurun... Yani ne olduğunu bilmeden tadına bakmayın demek istemiş... senin sorunun cevabı SSS de yok (senin adına baktım) ama bu tarz sorun yaşayan da yok. Bu zaten windows 10 ayarlarda normal bir durum. Tek geri tuşu oluyor. O da bazen ana menüye bazen de bir önceki menüye gönderiyor. Dışardan açarsan ise geri menüsü olmuyor. (örneğin masaüstünde sağtık yapıp temalara bağlanınca kimi zaman bu tuşu vermeye biliyor... ya da CMD üzerinden açarsan da... Bu bahsettiğim otjinal windows, bizzat sıfıt PC ve harici bir şey yüklenmemiş bir sistemde bizzat tarafımca bakılmış olarak yazılmıştır.. (bu düğme hususunda kendi içinde bir sistem yapmış microsoft)

Sorumu sormadan önce zaten hazırlanan belgelere bir daha bakmıştım, bakmadım değil yani. Zaten böylesine düzenli bir şekilde, kuralına uygun bir şeye bakmadan yazmak doğru olmaz. Büyük bir emek var sonuçta.

Sonrasında kendim de birkaç şekilde araştırdım, tablet modundan olduğuna açıklık getirilen birkaç yazı buldum ama sorun bu değildi. Son ihtimal buraya yazmak durumunda kaldım.

Sorun büyük bir sorun değil. Çözülmeyince de herhangi bir kötü durum çok fazla yaşatmayacak. Durumun bu kadar uzamasının sebebi sorulara verilen asabi, alaycı cevaplar. Tabiki de konunun sahibi olarak her soruna dair en iyi çözümü o üretebilir fakat benim burada demek istediğim şey, zaten yazılmış cevaplar varsa ve bunlara rağmen bu soruları soran kişiler varsa, onlara bu şekilde uygun olmayan cevaplar vermek yerine hiç cevap vermemesi herkes için daha iyi olacaktır. Diğer konularda bir sıkıntı yok zira.

Son olarak dediklerinizi güzel bir dille anlattığınız için teşekkür ediyorum. Bir önceki yorumunuzda dediklerinizi de deneyeceğim.

 

ReDaRRoW, 10 saat önce yazdı:

Bende bu sistem kurulu değil ama bahsettiğin geri düğmesinin kaybolma sebebi aeroglass tır,  Aeroglas'ı kaldırırsan geri düğmesi geri gelir ama değmez bence.

Teşekkürler yorum için. Belki en son ihtimal bunu denerim ama dediğiniz gibi, değmeyecek gibi duruyor.

Share this post


Link to post
Share on other sites
intouchable, 12 saat önce yazdı:

Sorumu sormadan önce zaten hazırlanan belgelere bir daha bakmıştım, bakmadım değil yani. Zaten böylesine düzenli bir şekilde, kuralına uygun bir şeye bakmadan yazmak doğru olmaz. Büyük bir emek var sonuçta.

Sonrasında kendim de birkaç şekilde araştırdım, tablet modundan olduğuna açıklık getirilen birkaç yazı buldum ama sorun bu değildi. Son ihtimal buraya yazmak durumunda kaldım.

Sorun büyük bir sorun değil. Çözülmeyince de herhangi bir kötü durum çok fazla yaşatmayacak. Durumun bu kadar uzamasının sebebi sorulara verilen asabi, alaycı cevaplar. Tabiki de konunun sahibi olarak her soruna dair en iyi çözümü o üretebilir fakat benim burada demek istediğim şey, zaten yazılmış cevaplar varsa ve bunlara rağmen bu soruları soran kişiler varsa, onlara bu şekilde uygun olmayan cevaplar vermek yerine hiç cevap vermemesi herkes için daha iyi olacaktır. Diğer konularda bir sıkıntı yok zira.

Son olarak dediklerinizi güzel bir dille anlattığınız için teşekkür ediyorum. Bir önceki yorumunuzda dediklerinizi de deneyeceğim.

 

Teşekkürler yorum için. Belki en son ihtimal bunu denerim ama dediğiniz gibi, değmeyecek gibi duruyor.

başlat çalıştıra

 

C:\Windows\System32\cmd.exe /c "C:\Program Files\DWMGlass\AGMC.cmd"

 

yaz ve mavi pencere açılınca klavyenden 6 tuşuna bas ve mavi pencereyi kapat. modernframe kapandığında  <--  tuşu geri gelecektir gereksizde olsa istediğin buysa kullan. daha önce asla dikkat etmediğim bir özellikti, kusura bakmayınız.

Edited by EgeGrkn

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sistemini nvme ssd ye kurdum.Sistem oldukça stabil ve akıcı.Normal win10 kurup çeşitleri ayarlarla oynayıp,çeşitli toollar kullanmak yerine hazır bu sistemi kullanmanızı tavsiye ederim.Şahsi görüşüm bu tarz sistemi para ile satabilirsin.15-20 TL karşılığı insanlara indirme linkini verebilirsin böylece para kazanırsın.

Share this post


Link to post
Share on other sites

260bin kişiye ulaşmak üzereyiz

Share this post


Link to post
Share on other sites
EgeGrkn, 19 saat önce yazdı:

başlat çalıştıra

 

C:\Windows\System32\cmd.exe /c "C:\Program Files\DWMGlass\AGMC.cmd"

 

yaz ve mavi pencere açılınca klavyenden 6 tuşuna bas ve mavi pencereyi kapat. modernframe kapandığında  <--  tuşu geri gelecektir gereksizde olsa istediğin buysa kullan. daha önce asla dikkat etmediğim bir özellikti, kusura bakmayınız.

Teşekkür ederim, sorun halloldu. Sağ olun.

Share this post


Link to post
Share on other sites
kral_clan, 13 saat önce yazdı:

Sistemini nvme ssd ye kurdum.Sistem oldukça stabil ve akıcı.Normal win10 kurup çeşitleri ayarlarla oynayıp,çeşitli toollar kullanmak yerine hazır bu sistemi kullanmanızı tavsiye ederim.Şahsi görüşüm bu tarz sistemi para ile satabilirsin.15-20 TL karşılığı insanlara indirme linkini verebilirsin böylece para kazanırsın.

teşekkürler görüşünüz için, belirli ücret karşılığı özel sistem ve kokteyl yazılımı yapmaktayım zaten. th19 güncellemesiyle beraber daha da farklı bir yol çizermiyim bilmiyorum

intouchable, 2 saat önce yazdı:

Teşekkür ederim, sorun halloldu. Sağ olun.

rica ederim iyi kullanımlar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Merhabalar;

Öncelikle derlemenizden ve paylaşmanızdan ötürü çok teşekkür ederim.

Sormak istediğim ve aklıma takılan birkaç soru var umarum bana yardımcı olursunuz.

  1. LTSC sürüm enterprise en son sürüm mü acaba ?
  2. Home sürümde remote desktop (uzaktan masaüstü) uygulaması mevcut mu ?
  3. Please login or register to see this link. göre bahsetmiş olduğunuz LTSC sürüm, pro sürümden daha üstün bir sürüm doğru mu ?
  4. LTSC sürümde spotlight özelliğinin olmadığından bahsedilmiş acaba bu özellik tam olarak ne oluyor?
  5. Son olarak modern appler ne oluyor ve bunları yükleyebilir miyiz? Kısacası windows 10 orjinal sürümde ki gibi özellikleri getirmemiz mümkün mü?
  6.  Kokteyl yazılımlarını tekrar yüklemek veya güncellemek gerekir mi?  Tüm ayaları sistemde mevcut mu?

    Biraz fazla soru sormuş olabilirim :) Hatam olduysa affola, sağlıcakla güzel insan.
Edited by Clisto

Share this post


Link to post
Share on other sites
Clisto, Bir saat önce yazdı:

Merhabalar;

Öncelikle derlemenizden ve paylaşmanızdan ötürü çok teşekkür ederim.

Sormak istediğim ve aklıma takılan birkaç soru var umarum bana yardımcı olursunuz.

  1. LTSC sürüm enterprise en son sürüm mü acaba ?
  2. Home sürümde remote desktop (uzaktan masaüstü) uygulaması mevcut mu ?
  3. Please login or register to see this link. göre bahsetmiş olduğunuz LTSC sürüm, pro sürümden daha üstün bir sürüm doğru mu ?
  4. LTSC sürümde spotlight özelliğinin olmadığından bahsedilmiş acaba bu özellik tam olarak ne oluyor?
  5. Son olarak modern appler ne oluyor ve bunları yükleyebilir miyiz? Kısacası windows 10 orjinal sürümde ki gibi özellikleri getirmemiz mümkün mü?
  6.  Kokteyl yazılımlarını tekrar yüklemek veya güncellemek gerekir mi?  Tüm ayaları sistemde mevcut mu?

    Biraz fazla soru sormuş olabilirim :) Hatam olduysa affola, sağlıcakla güzel insan.

1) Kullandığım isolar her zaman en son microsoft derlemesidir. Sunulmuş olan orjinal en son isoları kullanırım. (sistemler otomatik aktive edilmiştir ve sorunsuz güncellenebilir ve güncellenmelidir.)

2) Uzak Masaüstü mevcuttur.

3) Evet LTSC sürüm windows sürümleri arasında en çok servis ve hizmet içeren sürümdür (sadece meğazası yoktur, oda istenirse eklenebilir verdiğim extra tool ile)

4) Kilit ekranında hergün değişen fotoğrafların olduğu ekrandır. (istenirse mağaza yüklenerek oradan dynamic theme indirilebilir, dynamic theme uygulaması aynı işlevi gerçekleştirebilmektedir.)

5) Modern appler (fotoğraf uygulaması, kamera uygulaması, candy crush, paint3d) vb hazır yüklü gelen bütün applerdir. Bunların hepsi mağazadan indirilebilir. LTSCde zaten yoktur istenirse önce mağaza eklenerek oradan temin edilebilir verdiğim tool ile. (rar içerisinde veya blog sitesinde mevcuttur.)

6) Kokteyl Yazılımı Her Sistemime Veya Başka Sistemlere Uygulanmalıdır. Format attıktan sonra önce driverlarınızı kurunuz > sonra windows update > sonra toolbox > sonra kendi yazılımlarınız > sonra kokteyl uygulayınız.

 

Ben fazla soruya asla kızmam, hatada sorun değil. Yeter ki önce araştırılsın sorulmamış sorular sorulsun. Sıkıntı yok başka sorununuz varsa çekinmeden sorabilirsiniz.

Edited by EgeGrkn
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Windows 10 Home Single Language kurdum ve kokteyli uyguladım bilgisayar eskiyi göre çok çok iyi 2 gündür bi eksik bulmadım çok teşekkür ederim ancak kullandığımdan beri ara ara bakıyorum disk kullanımı %95-%100 arası oluyor çözümü nedir ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
ibooakgun, 10 saat önce yazdı:

Windows 10 Home Single Language kurdum ve kokteyli uyguladım bilgisayar eskiyi göre çok çok iyi 2 gündür bi eksik bulmadım çok teşekkür ederim ancak kullandığımdan beri ara ara bakıyorum disk kullanımı %95-%100 arası oluyor çözümü nedir ?

kullandığınız yazılımlar ile ilgili olabilir ancak pcde bir kasma yoksa boşverin,herşeye fazla takılmamak lazım

Share this post


Link to post
Share on other sites
ibooakgun, 13 saat önce yazdı:

Windows 10 Home Single Language kurdum ve kokteyli uyguladım bilgisayar eskiyi göre çok çok iyi 2 gündür bi eksik bulmadım çok teşekkür ederim ancak kullandığımdan beri ara ara bakıyorum disk kullanımı %95-%100 arası oluyor çözümü nedir ?

ssd kullanırsan böyle sorunlarla uğraşmazsın

Share this post


Link to post
Share on other sites
kral_clan, 14.02.2019 - 04:58 yazdı:

ssd kullanırsan böyle sorunlarla uğraşmazsın

buda bir çözüm tabi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   1 member

×